Grupa – Kangurki
- 30 – 8.00 – „Jak to miło się spotkać” – schodzenie się dzieci, zabawy dowolne wybranymi przez dzieci zabawkami, rozmowy indywidualne z rodzicami
- 00– 8.55 – „ Jasiu czy pamiętasz..?- praca indywidualna z dziećmi zgodnie z przyjętym kierunkiem przez nauczyciela we współpracy z rodzicami, utrwalenie zdobytych wiadomości, rozwijanie uzdolnień, rozbudzanie zainteresowań, niwelowanie lub zmniejszanie trudności, zestaw zabaw i ćwiczeń porannych
8.55 – „Pora umyć ręce”– zabiegi higieniczne w łazience
9.00–9.15 – „A teraz coś dla brzuszka” –śniadanie
9.15 – 10.30 – „Jesteśmy małymi odkrywcami i badaczami”-zajęcia edukacyjne kierowane przez nauczyciela; różnorodna działalność dziecka indywidualna, zespołowa lub grupowa, eksperymentowanie, badanie, doświadczanie; poznawanie wierszy, piosenek, tańców, technik plastyczno-konstrukcyjnych
10.30 – 11.45 – „Ach! Jaki piękny jest świat” –spacery, wycieczki, obserwacje, zbieranie skarbów do kącika przyrody, zabawy w ogrodzie przedszkolnym; budzenie zaciekawienia otaczającym światem; zabawa ruchowa z całą grupą
11.45 – 12.00 – „Pora umyć ręce” – czynności samoobsługowe w łazience
12.00 – 12.30. – „Coś dla ciała” – obiad
12.30 – 13.00 – „Coś dla ducha.-Kto ma uszy niech posłucha”-słuchanie bajek, opowiadań czytanych przez nauczycielkę
13.00 – 14.25 – „Szalone pomysły”– tworzenie okazji do działań twórczych (manipulowanie, przekształcanie), z wykorzystaniem różnych technik plastycznych i technicznych
14.25 – 14.30 – „Pora umyć ręce” – czynności samoobsługowe w łazience
14.30 – „Coś tam w brzuszku burczy” – podwieczorek
14.40– 15.00 Zajęcia dodatkowe: religia, tańce, plastyka – zabawy w ogródku przedszkolnym, zabawy i ćwiczenia ogólnorozwojowe, zabawy swobodne w kącikach zaciekawień, zadania indywidualne oraz prace porządkowe
„Czas do domu. Zobaczymy się jutro”