Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Resetowanie ustawień
Reset

GALERIA 2023/2024

GALERIA 2022/2023

GALERIA 2024/2025

Dzień Dinozaura u Jeżyków oraz Puchatków

Dzień Dinozaura u Jeżyków oraz Puchatków

26 lutego obchodzimy Światowy Dzień Dinozaura, który stwarza wspaniałą okazję do przybliżenia dzieciom tych prehistorycznych zwierząt. W naszym przedszkolu dzieci z grup: Jeżyki oraz Puchatki w piatek 24  lutego świętowały Dzień Dinozaura. W każdej sali  w zorganizowanych kącikach przyrody  można było podziwiać diplodoki tyranozaury, triceratopsy, pterodaktyle itp. 

Dzieci z grupy Puchatki założyły na głowę wykonane przez wychowawczynię opaski, dzięki którym wyglądały jak stegozaury i bawiły się w ciekawe zabawy muzyczno-ruchowe - ucząc się naśladować i rozpoznawać różne gatunki dinozaurów. Poznały pracę Paleontologa oraz miały możliwość wcielić się w jego rolę. W grupie Jeżyki przedszkolaki -  klasyfikowały dinozaury na małe i duże, a także mięsożerne
i roślinożerne.  Ćwiczyły liczenie, utrwalały nazwy kolorów poprzez przeliczanie różnobarwnych dinozaurów. Ponadto przedszkolaki z każdej grupy wykonały pracę plastyczną “Dinuś", które ozdobiły przedszkolne sale.

Dzieci bawiły się w tym dniu znakomicie,  dodatkowo wzbogaciły swoją wiedzę o cenne informacje dotyczące dinozaurów. Na koniec otrzymały pamiątkowe medale oraz  skamieliny.

 

https://przedszkole-publiczne-lakta-gorna.pl/dzien-dinozaura-u-jezykow-oraz-puchatkow,148,pl

Data dodania: 2023-02-27 07:27:27
Data edycji: 2023-02-27 07:38:01
Ilość wyświetleń: 765

„Wszystkiego, co naprawdę powinienem wiedzieć, nauczyłem się w przedszkolu - o tym jak żyć, co robić, jak postępować, współżyć z innymi, patrzeć, odczuwać, myśleć, marzyć i wyobrażać sobie lepszy świat...”

Robert Fulghum

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej